Kadanz

Ruin, 2015

Stokmaat 165, door zijn bredere bouw ook geschikt voor een wat langere ruiter

Horsedreams Training Center

Kadanz wordt sinds mei 2023 volledig liefdevol verzorgd en professioneel getraind door Manon Hage en haar team bij Horsedreams Training Center.

Dit zou aanvankelijk tijdelijk zijn i.v.m. andere activiteiten/tijdgebrek bij de huidige eigenaresse. Maar helaas heeft de eigenaresse definitief moeten besluiten om Kadanz te verkopen.

De huidige eigenaresse wil graag dat Kadanz een fijne nieuwe plek vindt. Kadanz is een heel fijn paard voor:

– een ambitieuze ruiter

– een ruiter die een paard zoekt met een betrouwbaar karakter en fijn wil (wedstrijd) rijden

Manon Hage heeft Kadanz onlangs meerdere keren uitgebracht op M1 niveau met mooie resultaten en ondertussen wordt hij verder opgeleid. Kadanz is een ruin met potentie, er is nog veel ruimte voor ontwikkeling.

– Kadanz is een ruin met een top-karakter die heel erg graag voor je wil werken.

– Hij presteert het best onder een consequente ruiter.

– Hij is heel braaf onder het zadel, niet sensibel of kijkerig.

– Hij beschikt over drie correcte en zeer fijn zittende gangen.

– Hij gaat regelmatig mee naar ander terrein en is daar ook fijn te rijden.

– Op stal geniet hij van alle aandacht die hij krijgt! Is erg sociaal naar mensen en super braaf in de stal. Hij staat netjes tussen 2 touwtjes, braaf bij de smid.

– Tandarts, ontwormen, enten etc. is allemaal netjes bijgehouden.

– Hij is röntgen goedgekeurd, foto’s zijn aanwezig.

Bent u geïnteresseerd in Kadanz? Of wilt u weten of u de juiste match met hem kan zijn?

Neem dan contact op met Martijn via 06-29046123.

Optioneel: Bij Kadanz is een Albion zadel te koop dat kort geleden nog op hem is aangepast. Zijn zadel en hoofdstel met passend bit kunnen in overleg worden overgenomen.

Reigerstraat 3
3471XE Kanis

06-23615235
KVK: 68290888

Stallocatie:
Van Teylingenweg 188 in Kamerik
© 2020 Horsedreams-tc. Alle rechten voorbehouden.